חוזה קוארבו טקילה

favorite_border

חברת הכרם גאה להציג- טקילה חוזה קוארבו!

חוזה קוארבו הוא מותג הטקילה הנמכר ביותר בעולם! בבעלות בני הדור ה- 11 של משפחת קוארבו שייסדה אותו, בשנת  1758 במקסיקו.

באותה השנה קיבל חוזה אנטוניו דה קוארבו (Jose Antonio De Cuervo) רישיון ממלך ספרד השישי (King Ferdinand Vi) לשתול צמחי אגבה בשטחו, על מנת לייצר מהם משקה מזוקק. בנו של חוזה, אשר שפע בכריזמה וחוש לעסקים, ניצל את השטח והחל בבניית המזקקה הראשונה באמריקה הלטינית, מודרנית ומשוכללת (מזקקת "לה רוח'ניה" כיום). ב- 1795 קיבל את האישור הרשמי הראשון שניתן אי פעם לייצור טקילה מהממשלה. בכך הפכו הוא ובני משפחתו ליצרני הטקילה המורשים הראשונים. 

הטקילה של קוארבו החלה להתפשט אל מחוץ לגבולות העיר טקילה, והשם קוארבו הפך לשם-דבר בקרב הצרכנים המקסיקנים. 80 שנה מאוחר יותר בשנת 1873 המשקה הצליח לפרוץ את גבולות הטעם המקסיקני והחל להימכר בארה“ב. משם הדרך להפוך למשקה הטקילה הפופולרי בעולם הייתה מהירה. פירוש השם קוארבו – CUERVO הוא עורב, וזהו גם סמלו של המותג. הפריצה המשמעותית של חוזה קוארבו בארה"ב הייתה בזמן 'תקופת היובש', כשמשלוחי טקילה חצו את הגבול ממקסיקו. בזמן מלה"ע ה-2 הביקוש לאלכוהול עלה על ההיצע, ומזקקות אמריקאיות רבות 'גויסו' למאמץ המלחמתי והיבוא מאירופה הוגבל. חוזה קוארבו כובש בסערה את השוק האמריקאי תוך זמן קצר.

חוזה קוארבו אספסיאל סילבר

חוזה קוארבו אספסיאל סילבר היא טקילה מיקסטו, שמכילה לפחות 51% אגבה כחולה, שאר התזקיק מקורו בקני סוכר. לאחר הזיקוק, טקילה זו נחה במכלי נירוסטה למשך שבועיים, על מנת לשמר את הארומות והטעמים הקלים, האופייניים לטקילה בדרגה זו. חוזה קוארבו אספסיאל סילבר היא טקילה חלקה, עדינה ומאוזנת, בעלת טעמי קרמל ואגבה עדינים ומתקתקים. היא מהווה בסיס מעולה לקוקטיילים רבים, למרגריטה ולמשקאות מעורבבים נוספים.

כשר!

חוזה קוארבו אספסיאל רפוסאדו (גולד)

הטקילה הנמכרת ביותר בישראל ובעולם כולו. בדרגת יישון רפוסדו, מזוקקת במזקקת לה רוחניה – המזקקה ההיסטורית של חוזה קוארבו. חוזה קוארבו אספסיאל רפוסדו מכילה לפחות 51% אגבה כחולה, שאר התזקיק מקורו בקני סוכר. עוברת יישון בחביות עץ אלון אמריקאי למשך חודשיים לפחות. חוזה קוארבו אספסיאל רפוסדו היא טקילה חלקה, עדינה ומאוזנת, בעלת טעמי קרמל, ווניל ואגבה עדינים ומתקתקים. היא מהווה בסיס מעולה לקוקטיילים רבים, למרגריטה ולמשקאות מעורבבים נוספים.

כשר!

חוזה קוארבו סדרת טרדיסיונל

סדרת הטרדיסיונל היא הביטוי המושלם למסורת המפוארת של חוזה קוארבו, יצרן הטקילות הגדול בעולם. הטקילות של סדרה זו מיוצרות מ- 100% אגבות כחולות הנבחרות בקפידה לאחר שגדלו במישורים ובעמקים של מחוז חליסקו במקסיקו. השיטות המסורתיות לגידול האגבות ולזיקוק טקילה ויישונה, באות לידי ביטוי בכל לגימה מסדרת הטרדיסיונל.

 

חוזה קוארבו טרדיסיונל סילבר

חוזה קוארבו טרדיסיונל סילבר מהווה ציון דרך בקטגוריית טקילות סילבר העשויות 100% אגבה כחולה. הטרדיסיונל סילבר מיוצרת בשיטה מסורתית הנקראת סמול-בטצ' (כמויות קטנות). התזקיק עובר זיקוק דודי כפול ולאחר מכן התיישנות של  18 ימים בחביות עץ אלון אמריקאי משומשות. לאחר מכן התזקיק נח עוד כחודש ימים במיכלי נירוסטה קטנים. כל בקבוק מבוקבק באופן ידני וממוספר. צבעה של הטקילה שקוף. באף ניתן להבחין בפרחוניות מודגשת עם רעננות של עשבי תבלין ופלפל שחור. לאלה מתווספות ארומות של הדרים וליים. בפה טעמים המזכירים אשכולית אדומה, קליפת לימון, מעט מנגו ובנוסף רמזים של פלפל ומעט מינרליות נעימה. הסיומת קלה והדרית.

כשר! 

חוזה קוארבו טרדיסיונל רפוסאדו

טקילה המיוצרת מ-100% אגבה כחולה שגדלה ברמות ובעמקים של מדינת חליסקו. חוזה קוארבו טרדיסיונל רפוסאדו חוגגת את מורשתם של יצרני הטקילה הראשונים שעשו היסטוריה מאז 1795. היא נחשבת לאחת הטקילות הטובות ביותר במקסיקו בדרגת יישון זו. התזקיק עובר זיקוק דודי כפול ומתיישן כשישה חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי שהכילו בעבר ברבן, ומשם מגיע הצבע הזהבהב שלו. חוזה קוארבו טרדיסיונל מיוצרת בשיטת הסמול-בטצ' (כמויות קטנות). כל בקבוק  מבוקבק באופן ידני וממוספר. טרדיסיונל רפוסאדו מאופיינת בטעמים מוחשים של צמח האגבה עם רמזים של עוקצנות של פלפל שחור ומתיקות של האגבה המקורמל יחד עם רמיזות עדינות של וניל, שמגיעות מתהליך ההתיישנות.

טרדיסיונל רפוסאדו מתאימה מאוד להגשה כפי שהיא או עם קרח, כבסיס למרגריטה איכותית ולקוקטיילים מבוססי טקילה.

כשר! 

חוזה קוארבו רזרבה דה לה פמיליה פלטינו

הטקילה "רזרבה דה לה פמיליה פלטינו" מיוצרת בתהליך ייחודי לבית קווארבו שנקרא "Essencia De Agave" (תמצית האגבה). זהו תהליך ייחודי, במסגרתו בשלב הקטיף נבחרות בקפידה אגבות בנות 10-12 שנים מתוך המטעים האיכותיים ביותר שבבעלות משפחת קוארבו. האגבות עוברות קילוף ו"שיוף" עד שנותרים מהן 65%-75% מחומר הגלם. על מנת לייצר טעם עמוק יותר מאדים את האגבות במכשיר אידוי מיוחד. התסיסה איטית מאוד והזיקוק הוא זיקוק כפול – בזיקוק השני משתמשים רק ב-30%-60% מהחומר שנותר בתום הזיקוק הראשון ("לב הזיקוק"). לאחר מכן מיישנים את הטקילה במכלי נירוסטה למשך 60 יום.

משפחת מוצרי Reserva De La Familia זוכה בפרסים מובילים. צבעה של הטקילה צלול עם מעט גוונים אפורים. באף ניתן להבחין בניקיון ורעננות, פרחוניות נעימה בשילוב של ארומות אדמתיות, מעט קש, עשבי תבלין יבשים ורמזים קלים לעשן. בפה, מתיקות נעימה ומעט שמנוניות, הרבה טעמי תפוח מקורמל בשילוב של פירות טרופיים, מעט מלון, פפאיה כתומה ותבלינים אוריינטליים, אניס, קינמון ואגוז מוסקט. הסיומת ארוכה וחלקה, עם רמזים מינרליים עבים.

שתיית טקילה בלאנקו/פלטינו/סילבר היא הבחירה האותנטית ביותר על מנת להבין את המהות של התזקיק. הרזרבה דה לה פמיליה פלטינו היא הדוגמה האיכותית ביותר שניתן לשתות בדרגת יישון זו. לשתות כמו שהיא עם/בלי קרח, או בקוקטיילים נבחרים.

כשר! 

חוזה קוארבו רזרבה דה לה פמיליה אקסטרא אנייחו

הטקילה הראשונה בעולם בדרגת יישון "אקסטרה אנייחו". הושקה בשנת 1995 כמחווה היסטורית לציון 200 שנים למותג חוזה קוארבו. בלנד ייחודי של טקילות שהתיישנו במרתפי קוארבו במשך שנים ארוכות, לעיתים עד 30 שנים, בחביות עץ אלון אמריקאי וצרפתי. זמן התיישנות ממושך מהנדרש על פי החוק לדרגת "אנייחו" (שנה עד שלוש). לה פמיליה מיוצרת בעבודת יד מ 100% לבבות אגבה כחולה, בנות 10 שנים לפחות בבשלות מלאה, שנבחרו וגדלו בקרקעות וולקניות עשירות. בעלת טעם מלא מאוד ומנגד רך ועדין. ניתן להרגיש בטקילה בטעמי פרחים, וניל, עץ, אגוזים ואף רמיזות של קוניאק.

זהו פריט אספנים, יצירת מופת!, כל בקבוק ממוספר, נאטם בעבודת יד תחת שעווה ונארז במארז עץ אמנותי מיוחד המעוצב בכל שנה ע"י אמן מקסיקני שונה.

כשר! 

קראקן
גראן סנטנריו